2012. október 15., hétfő

Horgolt női kardigán

Az elmúlt hét "termését" mutatom ma meg.
Szuper kis csíkos kardigánt horgoltam Lisa fonalból,4-es tűvel.
Az alapötletet a Pletykafészek című film Monájának csíkos kardigánja adta, és az én leányzóm olthatatlan vágya hogy legyen neki egy ilyen. Vékonyabb fonalból és kötött változatban csodálhattuk meg a filmben.
A szabása egészen különleges. A hátát és az elejét hosszában horgoltam egyráhajtásos pálcákkal. Vállát, oldalát (kihagyva a karkivágást) összedolgoztam, majd az aljára egy keresztben horgolt részt készítettem. Ez csípő tájékon helyezkedik el. 
Az ujját körkörösen horgoltam hozzá. Utolsó simításként az elejére készítettem egy sor szegélyt.
Öröm volt horgolni és még nagyobb öröm volt látni Dinus arcát amikor megkapta!!!





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése