2012. szeptember 26., szerda

Nagyikockás horgolt kendő-Granny

Elkészültem egy újabb vállkendővel.
A minta ezúttal nagyikocka ( de semmi pánik, már elkezdtem az új SBS-t is..).
A méretét illetően úgy látszik, már nem adom lejjebb, mert ez is 150x115x115 lett.
Annyira finom, puha fonalból készítettem, hogy hihetetlen kellemes érzés tapintani, meg  gondolom majd viselni is.
A színe pedig? Nekem a gesztenyepüré jutott róla eszembe.....



Kiterítve...

 A minta közelről













Kár, hogy nem adja vissza az igazi színét  :(

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik.Kezdő azaz újra kezdő horgoló vagyok.Valamikor tudtam aztán hosszú évekig nem csináltam,addig addig nézegetlek Titeket aranykezű kézimunkázósokat hogy kedvet kaptam.A kendő SBS majdnem kész,azaz egyszer úgy gondoltam kész most csak horgolok hozzá hagy legyen jó nagy.Ez a kendő milyen fonalból készült,hányas tűvel?Kérhetném a mintát?

    VálaszTörlés
  2. Szia Nyanyus! Nagyon örülök, hogy tetszenek a munkáim. Szívesen elküldöm neked a mintát és egyéb tudnivalókat, küldd el az e-mail címed a manosagaim@gmail.com -ra!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Most tévedtem ide, és le vagyok nyűgözve... Kendőt készülök horgolni egy nagyon kedves barátnőmnek, és igazából nem is tudok választani, annyi csodát találtam Nálad.

    Kérhetnék esetleg mintát, ötleteket, javaslatokat?

    Az e-mail címem: csipkerozsavendeghaz@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Csipkerózsa! Örülök,hogy tetszenek a manóságaim! Remélem megkaptad az emailt! Nagyon szívesen küldök mintát vagy leírást. Mit szeretnél elkészíteni? A nagyikockás kendőt nagyon egyszerű elkészíteni,ha kezdő horgoló vagy akkor is!

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    kérhetek leírást én is? Köszönöm
    zkerika@gmail.com

    VálaszTörlés