2013. április 6., szombat

Horgolt női sapka-"beret" fazon

Semmi különös, csak egyszerű egyráhajtásos pálcák....
A homlokrészt (passzét) hosszában horgoltam meg a kívánt bőségre (úgy ahogy a kesztyűket szoktam). Aztán a két végét összehorgoltam. Ezután körben haladtam, de minden sor végén sormagasításként két láncszemet csináltam, hogy ne egy nagy csiga legyen az egész...
Fogyasztással van kialakítva a "tányér " fazon. A végén megmaradó nyílást fonalvarrótű segítségével dolgoztam össze. 
Azt, hogy hány szemből van, meg hány sor és mennyi fogyasztás szükségeltetik, teljesen felesleges leírnom, hiszen minden a fonal vastagságától és a kívánt mérettől függ.
Alap fazon - variálható horgolt virággal azonos színben vagy éppen valami elütő színben is, kinek-kinek ahogy tetszik. 
Azt hiszem több sapit már nem csinálok erre a szezonra, most már jöjjenek  a táskák és a kendők!!    Ja, meg a tavasz!!!!!


Modellem sajnos most nem volt.






Így elég viccesen néz ki.....


Összehajtogatva......


Fejen kb ilyen...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése