2013. december 13., péntek

Azt hiszem karácsony.....

Október végén, amikor elkezdtem gyártani a karácsonyi Manóságokat még úgy terveztem, hogy mindent külön-külön felrakok ide nektek. Aztán jó gyorsan rájöttem, hogy ez képtelenség. Munka,család,varrás...   meg még írni is erről a rengeteg mindenről, egyszerre sajnos nem megy! Mert vagy beszélek róla, vagy csinálom. Én csinálom, de ezerrel....
Úgy döntöttem, hogy elárasztalak benneteket a sok-sok szépséggel, amiket készítettem az elmúlt hetekben.
Köszönöm a sok megrendelést, az örömet amit varrás közben érzek, köszönöm, hogy kerestek és olvassátok a blogomat!
Ígérem az ünnepek múltával az újonnan készülő manóságokról újra külön bejegyzéseket írok majd!
Ha valami kimaradt, majd pótolom!    :)    :) Azt hiszem ez egy HÁLA bejegyzés, egy karácsonyi egyveleg nektek! De addig jövök még!
Millió sok szeretettel és köszönettel!     Manócska

Mutatom ömlesztve:


Kilincsmacskosz



Minimacik  ( összesen 43 db készült!!)


Rénszarvasos keresztszemes fahéjas párnácska, 7 db


Keresztszemes táblácska


Itt már látható, hogy a Télapó hanyadt dobta magát...


Ajtódíszek újra, hasonlókat mutattam már..



Közös projekt Nellivel, az ő kis apróságainak  :)   :)



Kilincsmacskosz megint, egy rénszarvasos párnácskával indultak új gazdájukhoz..


Ez a táblácska önmagáért beszél...


Imádott rénszarvasos mintám ajtódísz (vagy banner,ahogy tetszik) formájában..



Fahéjjal töltött apró szivek....





Szépséges lila fahéjas szivecske..



Minimacik megint ( de többször nem mutatom)



Szegfűszeges és fahéjas keresztszemes párnácskák...



Kockásan,vidáman,illatosan....



Apró karácsonyi csüngőbüngők..



Körbehorgolva....




Angyali illatos zsákocska..



Ez volt az első adag,ami útra kelt.....



Kicsit közelebbről..




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése