2014. május 27., kedd

Hímzett tojásmelegítő

Keresztszemes mintával díszített tojásmelegítőket hímeztem.
A mintát a Nők Lapjában találta az anyukám. Az újság különleges a számomra, hiszen gyermekkorom óta része a család heti olvasnivalójának. Kalandos utat jár be...  Az anyu megveszi és miután kiolvasta, odaadja nekem elolvasásra. Én továbbadom idős barátnőmnek. Ő is el olvassa, majd elviszi az idősek otthonába...  ott aztán ismét sokan olvasgatják. Jó, mi?
Kíváncsi lennék rá hányan tesznek hasonlóképpen...  Vagy mindjárt megy a kukába..

Na jó, erről ennyit. Ez egy olyan szép nap, nem fogom mérgelődéssel tölteni.
 Mutatom Kukorit és Kotkodát tojásmelegítő mintaként. Annyit változtattam az egészen, hogy a másik oldalára is hímeztem egy-egy kis virágot.

A két kis apróság a szüleim reggeli lágytojását melegíti, nekik készítettem ajándékba!


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése