2014. július 12., szombat

Froti Maci

Kéne valami kedves kis figura, valami puha, ölelni való. Legyen kicsit vicces is, amolyan Manóságos.
Mi legyen az? Ahhaaa, Csicsi Nyuszi után szabadon - legyen Csicsi Maci! Pontosabban Froti Maci, mivel frottír anyagból álmodtam és alkottam meg.
Természetesen ezt is kézzel varrtam, géppel varrjanak csak a bugyigyárosok...
Nem is lennék igazi kézműves, ha géppel varrnám a termékeimet. Persze itt kivételt képez a patzwork!!
Na szóval,,,,
Antiallergén tömőanyaggal és szeretettel töltve készítettem a két kis ölelni való macit.
Két aprócska fiúcskának vittem őket ajándékba.
Azóta Lilafülű Froti Maci és Kékfülű Froti Maci alvótárssá változott! 
Jó volt látni az arcocskákon az örömet, amikor megkapták az én kis ajándékomat! 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése