2015. augusztus 1., szombat

Mert a miértre..

Naa jaaa... Van miért magyarázkodni!  Vagy nincs? Mert aki ilyen elfoglalt az megteheti?
Ááááá.....  Szóval az elmúlt hónapok igen csak mozgalmasan teltek.. MIndent kifogok fejtegetni részletesen...
Ez olyan mint a suszter meg cipője!  Nagyon mozgalmas volt az elmúlt időszak a számunkra!
Volt hideg meleg....
Nem magyarázkodásképpen, mert azt már kinőttem...
Eltűnésem legfőbb oka a sok-sok varromány -- manóság. Aztán Fiacska továbblépése egy magasabb szintre ( illetőleg ennek biztos tudatában való mélységes anyai aggódás ) jaaaaa.
Mit is mondjak. Szokás szerint készült kézzel varrott textiljáték. hímzett gyönyörűség. ajándék ide-oda, horgolt ez meg az.....Csupa tőlem megszokott Manóság....
Egyébiránt kimerészkedtem a manólakból, nem kis elhatározás kellett hozzá...
Kinőttem az ismerősök és visszatérő vásárlók- megrendelők kéréseit. Váltani kellett.
Megérte. Ennyi dicséretet, boldog mosolyt kapni....
Járok, járogatok. Ahogy a munkám engedi. falu napra, kirakodósra. Azt hittem nekem ezt nem kell csinálnom, de igenis kell, mert igény van!!!

ESKÜ ESKÜ ESKÜ , hogy jövök többször, mert hálás vagyok azért, hogy kerestek!!!!

 Ilyen ez mostanság!  :)


 





Puszi nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése